Правила експлуатації

Рекомендації щодо експлуатації виробів з МДФ

1. Загальні вимоги.
Для збереження належного вигляду товару в період його тривалої експлуатації потрібно:

1.1 Берегти поверхні фасадів від механічних пошкоджень, перевантажень і дії їдких кислотних і лужних речовин.

1.2 Забороняються ударні навантаження і робота гострими предметами на незахищених поверхнях фасадів.

1.3 Для видалення рідин з поверхонь меблевих фасадів рекомендується застосовувати тканини, які швидко поглинають вологу.

1.4 Щоб уникнути впливу на меблеві фасади  водяної пари і високої температури, що виділяються при приготуванні їжі, обов’язкова установка витяжки безпосередньо над варильною поверхнею на відстані, яка зазначається виробником витяжки (ця відстань може бути різною в залежності від типу варильної поверхні, газової або електричної). Меблеві фасади повинні знаходитися в сухому провітрюваному приміщенні. Не рекомендується ні за яких умов затуляти решітки та вентиляційні отвори, необхідні для вентиляції побутових приладів.

2. Особливості експлуатації меблевих фасадів.

2.1 Потрібно пам’ятати, що меблеві фасади несуть декоративну функцію. Зовнішній вигляд виробів оцінюється візуально при нормальних умовах з відстані не менше 50 см і куту огляду 90 ° до поверхні виробу. Якщо при правильному огляді на поверхні фасаду не виявляється дефектів, то такий фасад визнається придатним до експлуатації.

2.2 Рекомендується знімати захисну плівку (при наявності такої), тільки після остаточного встановлення меблів. Захисна плівка захищає фасади від появи подряпин при транспортуванні і встановленні.

2.3 Після очищення на поверхні можуть залишатися мікроскопічні сліди. Те, наскільки вони помітні, залежить від кольору поверхні і освітлення. Такі сліди не заважають використовувати фасад за призначенням. Більш того, їх не уникнути при тривалому використанні.

2.4 Слід пам’ятати, що колір і текстура плівки роблять кожну кухню в цілому, і кожен фасад окремо, унікальними. Для плівки характерні відмінності в текстурі і кольорі при різному освітленні, тому такі явища вважаються абсолютно нормальними. Це не може бути підставою для подачі скарг.

2.5 Елементи меблів для кухні, виготовлені з МДФ (деревоволокнистих плит середньої щільності), і покриття фарбою і лаком, з часом можуть змінити свій зовнішній вигляд як під впливом агресивного навколишнього середовища (висока і низька температура, тривалий вплив прямих сонячних променів, пари і т.п.), так і від засобів і методів, якими ви доглядаєте за даними покриттями.

2.6 Для запобігання вигинання МДФ і розбухання фасадів слід оберігати їх поверхню від тривалого впливу вологи. Неприпустимо попадання на поверхні рідин, що розчиняють лакофарбові покриття (кислоти, розчинника, спирту, ацетону, бензину та ін.)

2.7 Не допускається застосування речовин для миття, що містять абразивні частинки (порошки), розчинники, ацетон, кислоти, лужні рідини, крім спеціально передбачених для миття і полірування меблів.

2.8 Щоб уникнути локальної зміни кольору емалі установка підсвітки (софітів і т.д.) проводиться на відстані не менше 150 мм від виробу.

3. Гарантійні зобов’язання.

3.1 Гарантійний термін на меблеві фасади становить 24 місяці з моменту отримання замовником фасадів (деталей) з МДФ, покритих емаллю, облицьованих плівкою ПВХ або облицьованих шпоном.

3.2 У гарантійне обслуговування входить усунення недоліків на фасадах (деталях), що виникли з вини виробника, або заміна фасадів (деталей) з виявленими виробничим браком. Усунення недоліків на фасадах, що виникли з вини виробника, або заміна фасадів по гарантії проводиться після надання замовником фасадів (деталей) з недоліками та оформлення відповідно до вимог рекламаційного листа.

3.3 Гарантія не поширюється:
– При пошкодженні виробу в результаті, проведених замовником або третьою особою: вантажно-розвантажувальних робіт, транспортування, зберігання, монтажу, (фасади з механічними пошкодженнями).
– При вставці скла замовником або третьою особою, на розміри і вставку скла, а також на якість збірки рамки під скло.
– У разі реставрації фасадів силами замовника або не уповноваженою на це особою.
– У разі порушення правил експлуатації.
– У разі пошкоджень, завданих замовником або третьою особою.
– При використанні не за призначенням, наприклад при експлуатації у вуличних умовах.
– У випадках псування вироби під впливом обставин непереборної сили (стихійні лиха, пожежі тощо).

X