Наші новинки
ВЕРОНА (2)
Артикул товару:
Верона
лія
Артикул товару: 1162
Лія
ВІНТАЖ
Артикул товару: 1127vintazh
Вінтаж
3Д ПАНЕЛЬ №1
Артикул товару: 3dpanel№1
3Д Панель №1

УВАГА!!!

  • При подачі замовлення уважно перевіряйте розміри фасадів та колір фарби.
  • Після підтвердження замовлення доповнення і зміни приймаються тільки у формі нового замовлення.
  • При дозамовленні попадання тон в тон не гарантується.
  • На лицьовій стороні фасадів не допускаються: подряпини, вмятини, потертості, точкові включення.
  • На радіусних фасадах допуск на хорду +/- 2мм, площинність +/- 2 мм.
  • Фрезерування на вигнутих фасадах може візуально відрізнятись від аналогічного фрезерування на прямих фасадах.
  • Ми залишаємо за собою те, що на нашому виробі допускаються незначні відмінності кольору, дизайну і конструкції, що в кінцевому результаті не впливають на загальний вигляд і якість продукції.

ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ПРЕТЕНЗІЙ

  • Претензії щодо порушення цілісності упаковки та механічного пошкодження замовлення приймаються в момент передачі замовлення покупцеві.
  • Претензії щодо якості замовлення (згідно технічних умов) приймаються на протязі 5-ти робочих днів в письмовому вигляді.
  • Без письмового підтвердження повертаємо назад!!!!!
  • Виробник гарантує однаковий відтінок фарби на всіх виробах МДФ з однієї партії від одного замовлення, оформленого одним замовленням або серії замовлень, які прийняті в один день і в примітках до яких вказано номери замовлень одного клієнта. Різниця відтінків фарби на виробах МДФ від різних партій не є недоліком і переробці не підлягає.
  • Звертаємо Вашу увагу, що радіусні вироби виготовляються за технологією сендвіч панелей і можуть мати відхилення від розмірів, зазначених в каталозі. Тому рекомендуємо виготовляти сполучені з ними деталі при отриманні Вами даного виробу.
  • Не стандартні радіусні фасади уточнювати у менеджера.

Всі рекламації приймаються на пошту, вказану вище, але обов'язково з докладним описом суті проблеми, в тому числі з позначенням номера замовлення і розмірів усіх  деталей згідно специфікації і фото.

На рекламацію не приймаються деталі, які були в монтажі.

Якщо вантаж пошкоджений при транспортуванні компанією-перевізником (наприклад, Нова Пошта), необхідно спільно з представником транспортної компанії зробити фото пошкоджень і скласти відповідний акт.

 Клієнт може повністю відмовитися від отримання вантажу (якщо вантаж пошкоджено сильно) , оскільки при відправці ми вказуємо повну суму страхування згідно вартості замовлення.

 Можна прийняти вантаж (якщо вантаж пошкоджено незначно)але під свою відповідальність.

ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

  • Гарантійний термін на фарбовані та шпоновані фасади становить 24 місяці і поширюється лише на вироби, які експлуатуються відповідно до технічних умов експлуатації і на які є документи, що підтверджують їх купівлю у нас.
  • Наше виробництво не несе відповідальності за пошкодження виробу, який приймається нашим клієнтом, дилером і клієнтом дилера у випадку:
    • неправильної установки меблевих фасадів
    • недотримання вимог експлуатації
    • неправильного зберігання і транспортування
    • утворення різних дефектів з вини клієнта, дилера і клієнта дилера.