УВАГА!!!
- При подачі замовлення уважно перевіряйте розміри фасадів та колір фарби.
- Після підтвердження замовлення доповнення і зміни приймаються тільки у формі нового замовлення.
- При дозамовленні попадання тон в тон не гарантується.
- На лицьовій стороні фасадів не допускаються: подряпини, вмятини, потертості, точкові включення.
- На радіусних фасадах допуск на хорду +/- 2мм, площинність +/- 2 мм.
- Фрезерування на вигнутих фасадах може візуально відрізнятись від аналогічного фрезерування на прямих фасадах.
- Ми залишаємо за собою те, що на нашому виробі допускаються незначні відмінності кольору, дизайну і конструкції, що в кінцевому результаті не впливають на загальний вигляд і якість продукції.
ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ПРЕТЕНЗІЙ
- Претензії щодо порушення цілісності упаковки та механічного пошкодження замовлення приймаються в момент передачі замовлення покупцеві.
- Претензії щодо якості замовлення (згідно технічних умов) приймаються на протязі 5-ти робочих днів в письмовому вигляді.
- Без письмового підтвердження повертаємо назад!!!!!
- Виробник гарантує однаковий відтінок фарби на всіх виробах МДФ з однієї партії від одного замовлення, оформленого одним замовленням або серії замовлень, які прийняті в один день і в примітках до яких вказано номери замовлень одного клієнта. Різниця відтінків фарби на виробах МДФ від різних партій не є недоліком і переробці не підлягає.
- Звертаємо Вашу увагу, що радіусні вироби виготовляються за технологією сендвіч панелей і можуть мати відхилення від розмірів, зазначених в каталозі. Тому рекомендуємо виготовляти сполучені з ними деталі при отриманні Вами даного виробу.
- Не стандартні радіусні фасади уточнювати у менеджера.
Всі рекламації приймаються на пошту, вказану вище, але обов'язково з докладним описом суті проблеми, в тому числі з позначенням номера замовлення і розмірів усіх деталей згідно специфікації і фото.
На рекламацію не приймаються деталі, які були в монтажі.
Якщо вантаж пошкоджений при транспортуванні компанією-перевізником (наприклад, Нова Пошта), необхідно спільно з представником транспортної компанії зробити фото пошкоджень і скласти відповідний акт.
Клієнт може повністю відмовитися від отримання вантажу (якщо вантаж пошкоджено сильно) , оскільки при відправці ми вказуємо повну суму страхування згідно вартості замовлення.
Можна прийняти вантаж (якщо вантаж пошкоджено незначно)але під свою відповідальність.
ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
- Гарантійний термін на фарбовані та шпоновані фасади становить 24 місяці і поширюється лише на вироби, які експлуатуються відповідно до технічних умов експлуатації і на які є документи, що підтверджують їх купівлю у нас.
- Наше виробництво не несе відповідальності за пошкодження виробу, який приймається нашим клієнтом, дилером і клієнтом дилера у випадку:
- неправильної установки меблевих фасадів
- недотримання вимог експлуатації
- неправильного зберігання і транспортування
- утворення різних дефектів з вини клієнта, дилера і клієнта дилера.